Lenovo TAB3 10 PLUS DEEP BLUE = tmavě modrá model TB3-X70F
Obrázek má pouze informativní charakter a nezobrazuje konkrétní model.
Záruka produktů řady Idea se řídí dle záručních podmínek společnosti Lenovo. DOA reklamace produktu vadného do 14 dnů od zakoupení koncovým uživatelem (nevztahuje se na mechanické poškození či nekompletní dodávku) je třeba hlásit přes formulář : http://www.lenovoservices.cz/servis-a-sluzby/nahlaseni-a-sledovani-zavady Běžný záruční servis je třeba kontaktovat na lince 800 702 703. Zákazník poté obdrží poukázku pro přepravu zařízení do servisu, kurýrní služba jej následně opravený přiveze zákazníkovi. Provozní doba telefonní linky: 09.00-18.00h. Před odesláním zařízení do servisu je nutné udělat zálohu všech uživatelských dat a přeinstalaci zařízení do továrního nastavení (recovery).